Pytania: Klient indywidualny

  • Czy wycena remontu i spotkanie jest darmowe? - Tak. Nie pobieramy żadnych opłat z tego tytułu.

  • Czy można z Wami negocjować warunki cenowe? - Zawsze dajemy taką możliwość, w zależności od potrzeb klienta!

  • Remontujecie tylko mieszkania? - Nie. Nasza usługa remontowa, kierowana jest do osób prywatnych, które posiadają do remontu zarówno w/w mieszkanie, ale również dom, małe biuro czy prywatny sklep.

  • Mam nowy dom/mieszkanie i chcę go wykończyć, podejmiecie się? - Oczywiście, ponieważ świadczymy usługi wykończeniowe również dla nowych nieruchomości, od gładzi maszynowych zaczynając, na montażu paneli kończąc.

  • Czy udzielacie gwarancji na wykonany remont? - Nasza firma usunie (jeśli się pojawią) wszelkie usterki
    w nieprzekraczalnym terminie 30 dni, przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót.

  • Czy muszę podpisać z Wami jakąś umowę? - Nigdy nie zaczynamy prac przed podpisaniem stosownej
    umowy remontowej, aby mieć pewność, że interesy naszego klienta są dobrze chronione.

  • Ile może trwać remont? - Na to pytanie ciężko jest znaleźć jednoznaczną odpowiedź, ponieważ jest to ściśle uzależnione od zakresu świadczonej usługi oraz mkw powierzchni, natomiast średni czas dla takiej usługi wynosi
    od 10 do 65 dni.

  • Na jakim obszarze działacie? - Swoje usługi świadczymy tylko i wyłącznie w obrębie Aglomeracji Śląskiej.

  • Czy można zamówić u Was meble na wymiar? - Jak najbardziej! Współpracujemy z profesjonalnym gronem stolarzy, którzy wykonają dla Państwa wymarzone meble! 

  • Jaki jest koszt wykonania aranżacji wnętrza i co w nią wchodzi? - Koszt aranżacji, to zawsze 10 zł / m2 i w cenę wliczamy: rzuty (x2), zdjęcia 3D (x6), krótki opis, zniżkę na nasze usługi oraz wstępną listę zakupów.

Pytania: Klient firmowy (B2B)

  • Wykonujecie gładzie i farby maszynowe? - Tak. Posiadamy sprzęt najwyższej klasy i wykwalifikowany personel, który przeprowadzi prace bez najmniejszych problemów, dzięki czemu skrócimy znacząco czas oddania inwestycji.

  • Czy remontujecie dowolne obiekty komercyjne/wielkopowierzchniowe również pod klucz? - Tak. Możemy przeprowadzić kompleksowy remont wnętrza, uwzględniając do niego np. ułożenie paneli, glazury, parkietu, okładzin ściennych, malowania, montażu drzwi czy oświetlenia oraz wiele więcej, natomiast szczegóły ustalamy na spotkaniu

  • Jaki jest koszt gładzi maszynowej? - Uśredniona stawka wynosi 24 zł / m2 (z materiałem firmy KABE)

  • Wykonujecie tynki maszynowe? - Niestety, ale nie posiadamy w swojej ofercie tynkowania maszynowego.

  • Wykonujecie systemowe zabudowy gips-karton? - Tak. Pracujemy w systemach Knauf, Rigips czy Siniat bądź dowolnej konfiguracji inwestora. 

  • Jaki okres czasu dajecie na pokrycie faktur? - Maksymalny okres wynosi 14 dni od dnia wystawienia faktury.

  • Czy rodzaj remontowanej nieruchomości ma dla Was znaczenie? - Nie. Jeśli zakres prac mieści się w granicach naszych usług wielkopowierzchniowych, tudzież komercyjnych, może to być np. wnętrze całego budynku, hala, sklep, magazyn czy dowolny lokal usługowy/mieszkalny.

Pytania: Formalności

  • Jak rozliczane są prace? - Po podpisaniu umowy, jednorazowo zaliczka na poczet prac w wysokości 10% 
    Każde zlecenie dzielone jest na etapy, które rozliczane są w równej kwocie na każdy kolejno wykonany.

  • Do której godziny można się z Państwem spotkać? - Co prawda pracujemy do godziny 18:00, natomiast
    w wyjątkowych sytuacjach możemy również umówić się na późniejszą godzinę.

  • Przyjedziecie do mnie czy muszę przyjść do Was? - Najlepszym wyborem jest spotkanie się na nieruchomości, która ma być tematem remontu, dzięki czemu już na pierwszej wizycie możemy zebrać potrzebne pomiary, ocenić stan lokalu oraz omówić szczegóły usługi.

  • Nie jestem dostępny na miejscu. Czy jest możliwość nawiązania współpracy zdalnie? - Oczywiście dajemy taką możliwość i jesteśmy dostępni na życzenie klienta poprzez Skype bądź inne komunikatory, a wszelkie wizualizacje czy materiały przesyłane są na adres mailowy.

  • Co jeśli nie wyrobicie się w terminie? - Jeżeli jest to z winy tylko i wyłącznie naszej, to choć nigdy się tak nie zdarzyło - umowa przewiduje kary pieniężne za każdy dzień zwłoki.

  • Czy jest możliwość uzyskania rabatu? - Tak, natomiast w zależności od sytuacji. Rabatów udzielamy np. przy bardzo dużych powierzchniach, poleceniach bądź dalszej współpracy.

 

Nie było pytania, które chciałbyś nam zadać? Zadzwoń do nas 661 365 430 albo napisz na czacie!